Shopping

Ja åkte till Kanlleland idag som sakt och fick införskaffat mig lite smtt och gott! Köpte två finare tröjor och hitta även ett par mysbyxor. Va inte meningen att jag skulle ha några men kunde inte motstå när de stod CAROLINA helt på ena benet. Det är från ngn kolektion som cubus har så på tröjorna som de har står de north carolina, south dakota, ***** viktoria och ett par till som ja inte minns. så på byxorna så stod de då bara carolina, dakota viktiora. vilket ja tyckte va lite roligt.

Blev inte mkt julpynt hem då ja inte h8itta de ja ville ha. Fynda ett par eskadron fältävlansskydd till Jr de hade rea så de va lite skoj. Jag köpte även ett par varma röklisar till mig och ett par fleace strumpor till stövlarna. Jr fick ett nytt hönät och lite godisar.

Tog även och prövade ett annat stalltäcke ja harpå han som satt mkt bra. Tog även och pröva täcket jag fick av maria. De satt helt okej bara att de va ca 20 cm för långt bak men de går att leva med.

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback