Pompeji

Åkte till stallet förut och släppte ihop Jr och Pompeji i en hage. Tanken är att de ska gå tillsammans om inga täcken blir uppätna. De kikade lite på varandra när de gick in i hagen sedan så drog dem iväg i världens galopp fram och tbx några gånger. Jag, Nathalie och viveka stod emellan två hagar och geggan bara sprutade!

Efter springandet blev det lite rullande och alla hästar va såååå rena. Vi fodrade även lunchen och allt såg jättefint ut mellan hästarna så jag gick och fixade allt i stallet.

Eftersom vädret är WONDERFUL så tänkte jag att ja skulla iväg och rida sedan vid 15 tiden. Nu blir det till att städa lite.




Benny undrar va pompeji gör


Kommentarer
nathalie säger:

nemän!! den ena tjockisen känner ju jag igen!! ;D

2010-11-05 | 20:28:31
Bloggadress: http://nathaliesafko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback