Mule

Ja asså inte hästen Mulle uten mulen, hästens näsa. Jag tänkte att jag skulle visa er och berätta för er om världen bästa mule. Tyvärr kommer många av er aldrig få klappa den, mysa med den och pussa på den.

Mulen tillhör Jr som ni kanske har listat ur. Den är alltid mysig på alla sätt. Finns inget som ja saknar varje dag som ja inte är i stallet. Den är alltid välkommnande och kramig.

Som idag när jag stod och Biolighta honom så ska han hela tiden komma med sin mule och trycka den i famnen på mig. Han vill att ja ska hållaom och bara mysa. Vissa dagar är de mer och vissa är de mindre. De dagar som det är mer gos och "mulpuffande i famnen" det är oftas de dagarna som jag behöver de extra mkt, typ när man är lite nedstämd.

Bara tanken på att denna mule kanske inte finns med mig så länge till gör fruktansvört ont...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback