Lördag Kväll

Ja som ja skrev så begav jag mig in till Gbg för att se på Bio med världens bästa maria. Hon hade bokat filmen "himelen är underbat blå" som är en verklighetsbaserad film och handlade om en kille och hans "resa" in och ihopp med sveriiges då största knarkarkung.

Filmen var helt okej, lite väl mkt tuttar bara men helt okej. Interesant då den var verklighetsbaserad och händelserna utspelade sg i sverige.

Efter filkmen så hittade ja å M en liten tavla med typ pågående och kommande filmer. Vi såg att det var 3 filmer som skulle börja innom en strax så vi beslöt oss väldigt fort att gå ner och köpa två biljetter till SAW 7 3D. Maria fick en biljett av mig som "hejdå" present och ja va tillochmed så ambitiös att jag slog in den i ett litet provisoriskt paket.

När väl brillorna åkte på så var vi fitt for fight. Men ja måste säga att SAW är bra filmer men de ska man se hemma. Inte på bio för då är effekterna så mkt starkare. Texten kunde varit skarpare och effekterna "utanför tv" bättre men för att vara första 3D på bio för mig så va ja rätt nöjd. Summa sumaru en obehaglig film. Tror maria instämmer med mig.

Klockan han bli mkt så jag och maria stod och prata rätt länge ute på parkeringen sedan. Vi prata om ALLT, som vanligt. Men främst att ja kommer sakna henne och våra mysiga stunder, romantiska middagar, galna samtal, tokiga ullaredsturer, nakenbad, spykaptävlingar och mycket mycket mer! Det var inte en salt liten droppe som föll på kinden när vi båda insåg att detta kan vara sista gången vi ses på allt mellan 8 mån till 1 år! Vad ska jag göra under 1 år utan M och HUR ska ja klara mig!!!!

Maria - TACK för att du finns kommer sakna dig till tusen! Glöm inte de!





Hur ska vi göra våran trio till falsterbo utan dig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback