Just Love!

Gud vad jag älskar detta täcket från Dyón! Det finns i både stalltäcke och uttetäcke. Dyón har valt att tänka till lite och inte köra på den gamla vanliga spänningen utan göra en bra lösninge som inte spänner över bogen på våra hära djur. Tycker att de ser ut att vara en mkt bra lösning samt att de har valt att göra en tryckavlastning uppe vid manken. Vilket enligt mig är tumme upp!

De har även ett ylletäckte som är supermysigt med samma smarta lösning av tryckavlastnigen vid manken. Tyvärr gillade jag inte att de va så himla långt (det har gjort de som en pjamas). Hade det varit kort, lr a normalt så hade nog även denna kunna vara på min julklappslista!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback