Hur dum får man vara!!!

Mina föräldrar åker till varma härliga egypten nu i helgen och tro det eller ej så hade jag möjligheten att åka med dem. Pappa ville bjuda mig på resan och tanken i början var att vi skule åka och att även patrick skulle åka med. Men så kom Thailandresan upp och patrick ville itne riktigt åka.

Tja jag har juh redan varit i egypten och sett pyramiderna å allt de där. Denna resan skulle handla om att bara ligga och sälasig på stranden och simma med alla fina fiskar!

Nu i efterhand så ångrar jag mig lite att ja inte åker, inte mkt man kan göra! jag får juh mina 2 solveckor i härliga Thailand som ja även blivit bjuden på. Fast av Patricks fina föräldrar. De kommer bli en resa att minnas LÄNGTAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback