fullt upp...

Ja som ni säkert märkt så har ja inte bloggat på hela tre dagar! Skäms på mig. Men till min ursäkt har ja att jag har jobbat för fulla muggar i götberg inne på svenska mässan som utsällare av världens skönaste fotöljer! jag har inte sett dagsljus på tre dagar vilket känns lite deprimerande faktist. Eftersom ja har gått upp kl 0500 åkt till hästen fodrat alla då ja varit första fixat allt hos honom. Åkt till göteborg ståt på mässan från 8-17.30 åkt till stallet och pussat på prinsen och varit hemma kl 20.00. Det har varit mörkt på morgonen, har inte funnits några fönster där jag varit, jag har inte varit ute och åkt hem när de varit mörkt.

Det ser även ut att bli någorlunda klart väder i morgon så då händer självkart kameran med till stalle! Ska bli skoj!!!

Innan stallet så tror jag att jag kommer åkta till knalleland och fixa lite julshopping köpte en julstjärna som kommer upp i vardagsrummet. men saknar fortfarande gardiner och ska ha lite ljus och liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback