Fredag

I fredags var planen att ja skulle åka hem tidigt men joss skulle komma förbi och hälsa på bosse så detta fick flyttas fram lite.

Jag åkte vart fall till stallet och fixade allt innan de kom. Joss och hennes pappa kom vid 2 tiden och vi fixade ordning bosse och tog först och skritta fram han. Sedan stod jag där i regnet och hade en lektion för joss. Va lite segt i början då bosse tittade på himelen men så sedan så släppte allt och han kom sig riktigt bra. Joss kände stor skillnade (hoppas ja) och bosse traska på i ett fint tempo och en trevlig form. Vi arbetade även i galoppen och den har han lite jobbigare för så där fick hon kämpa lite extra mkt. Vi nöjde oss med ett litet steg åt rätt riktning och de kom.

Jr fick vila idag då ja ointe kände för att rida i regnet.

Jag och joss ´åkte sedan hem till stenungsund och jag lämnade av henne hemma och så åkte jag sedan hem till mig. Satt och pratta rätt mkt med mamma innan hon gick och la sig. Va lite nervös inför deras resa till egypten nu i veckan.

Jag och pappa satt sedan och diskuterade jämnlikhet och tja vi kan säga att vi har lite olika åsikter om detta.


Saknade Zita!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback