försäkringar

Varit iväg nu och vaccinerat mig, gjort andra tråksaker som att ringa försäkringsbolaget med. Rena djungeln de där, hur ska man veta vad som gäller och inte gäller vad som går och vad som inte går. Jag har aldrig varit i kontakt med försäkringar innan så detta blir ett helt nytt kapitel för mig.

Det är faktistk lite läskigt om ja får säga mitt. Vem vet just de problem ja har kanske inte min försäkring täcker vad gör jag då? Det är en bra försäkring som jag har men det känns lixom fr bra för att vara sant, så de finns säkert massor av kringgångar. Det är dessa gångar ja försöker hitta för att inte hamna i skiten sedan.

Nej fick vart fall tipset att innan jag gör något om ja vet vad det är jag skall göra så rka jag ringa försäkringen och höra med dem. Ja de är ju någotrlunda rätt och känns som genomförligt. Nu är det bara ett samtal som väntar och nedräkningen börjar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback