Bloggtorka

Usch har en fruktansvärd bloggtorka så här kommer ytterligare en lista för att på 3 min lärakänna mig bättre =)

Namn: Carolina, Tinka, Nina Hönan, Ösregn, Carro, Lina, osv.

Ålder: 22

Smycken: ett underbart fint Hjärta runt halsen, Favoritringen med en gravyr med P (L) C, en till fvarorit ring från sanderbgs med ett stort härta på, mina två Pandora armbandnd med en massa roliga och spännande figurer på, ett armband med g klav samt en harmonikula, rör ringen, en underbart fin ring från pandora och så klart min 18 års ring.

Kläder: Kingsland, H&M, Peak Performance.

Film: Shrek, Den Gröna Milen, Dodgebal (enbart av en anledning) Beckfilmerna.

Teater: Alla Jäkelskaps teatrar.

Mat: Pasta i gräddsås på Plankton, Mammas mat, Jeanettes pajer, ostmacka, allt som är onyttigt, Glass!!!

Personer: Patrick det bästa jag vet, vet inte va ja skulle göra utan honom. Rebecca min andra hälft som bor i eskilstuna hon vet vad man merar och det går alltid att prata med henne om ALLT! Är enormt tacksam för att fått denna vän i mitt liv, Saknar henne enormt mkt. Maria A. min aldeles egna blixt, många turer bort för att köpa glass och sedan sitta i timmar i bilen utenför hennes hus och bara prata kommer sakna detta när hon åker till varmare platser. Teres ringer och ställer upp, är ärlig med sina svar och alltid rolig att vara med. Familjen, ger mig mat och ett gott skratt ibland. Och alla andra små rara guldkorn (klychigt värre) som finns där för mig i storm eller sjögångn.

Intressen: Jag tror att intressen och hobby(sar) är viktigt för för det inre välmåendet och välbefinandet och jag gillar Hästar och allt som har med det att göra, Fotografering och självklart att stitta en stund i Photoshop med lite roliga bilder. Detta yttrar sig väl främst att ja rider och fotar en hel del. Förutom att sitta på hästryggen med en kamera fastklistrad i ansiktet brukar jag umgås en del med min  pojkvän och vänner.

Aliss: E: Copiad U: Diana Kim en underbart liten varmblodig travare som ja skolar om till ridhäst hon är född 2000-04-21 och har vart i mina ägor sedan 2007-09-20. vi har kommit rätt långt om man tittar på alla hinder vi har haft (misshendel, bruten arm, oseriösa människor, sadlar som ej kommit i tid osv) vi har klarat av våra första dressyrtävlingnar tillsamans under 2009 och det har vart enormt skoj. Tyvärr kom jag aldrig hem med några vinster med henne men bara att komma ut var superskoj.  År 2010 han jag komma iväg på en tävlign uppe i eskilstuna en LB1 gick sådär då vi båda klättrade på väggarna av nervositet. Trost att jag bara tävlade LB2 som högst så var hon utbildad till LA. I Maj 2010 så sålder jag sessan till en fantstiskt go tjej vid namn Ylva. Önskar dem all lycka till tillsmmans!  Saknar henne självklart någt enormt!

Benny: E: Magini U: Red Lady. En go lite kille som kom till jorden 1 juni 2007. Mitt uppdrag i sommaren 2010 var att rida in den vackra prinsen. Vi kämpar fortfarande med grunderna men då jag val att ta allt extra långsamt så mäter jag mig inte med andra 3 åringar. Vi arbetar med biolighten för musklerna och mkt utevistelse. Man märker tydligt att han älskar att bli ompysslad. Detta ska dock ske av valda personer. Vem som får inte komma och pilla. Han har helt vunnit mitt hjärta och jag kommer alltid ha en plats för honom i mitt hjärta. I mitten av december är ett veterinärbesök inplanerat på husabyhästklinik. Under tiden tar vi ett steg itaget.

Framtiden: Är rätt ovis just nu, skall skaffa mig en utbildning och ett arbete efter de. 

Carolina: Övrigt värt att veta om mig är att jag älskar Djur, prata och att baka, lätt stressar upp mig och jämt är rastlös, alltid utför små projekt där jag röjer, tar kort eller bara är hyperinaktiv, har velat bli tandläkare men numer gått över till andra alternativ som Vetrinär, energiingenjör, djur polis, fotograf, testförare, pilot, socionom, civilekonom eller logoped. Jag är snabb och effektiv (läs galen) vilket ofta skapar konflikter på morgonen när jag inte rusar upp ur sängen och är klar på tio minuter. Jag skriver många listor, om allt egentligen. Som den här, eller som shoppinglista, att-göralistan, kom-ihåglistan etc. Kan inte leva utan min kalender och telefon. Annars är jag bara lilla Jag som mest försöker vara snäll och duktig och rolig och bra. Nu har 3 minuter gått, och du känner mig ungefär pyttelite, men ändå något mer än innan du började läsa. Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback