Utpressad tvättsvamp!

Skittna komunala gatysoppare!!! Självklart så kom dem idag och väsnades mer än vanligt redan klockan 5 på morgnen!!! Jag blir tokig. Vart fall så sov jag inte så jätte länge steg upp någin gång vid 6 tiden och var trött som en gnu! Läste på lite mer men kännde som ja sov med öppna ögon.

Tentan gick la sådär. Kändes bättre förra gången. En fråga viste ja inte vad dem pratade om men helena sa sedan desamma.

Efter tentan kände jag mig som en totalt utpressad tvättsvamp! Känslan va obeskrivlig helt jäkla tom i huvudet usch.

Gick och la mig en stund och  när ja vaknade till vid 16 tiden så trodde jag att det var lördag och att jag försovigt mig. ingen kul kännsla.

Åkte till stallet och pillade med sessanl Blev ett bad innan hon ridningen då hon tagit med sig halva leran ur hagen på kroppen. Hmm. Tog sedan ett lite lättare dressyrpass på banan och Hon gick helt klockrent! Skulle va lite lätt men slutade med att vi avancerade lite. Doktig ponni! HOn kommer att göra sin ägare bra lycklig!

Nej nu blir de lite tv mys =)

Bonusbild - Total Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback