Svart!

Va nere på stan hitta en spegel och en skohylla, tvärr så får ja dra med mig Becks för att hämta spegeln då den va liiiiite för stor och tung för mig att bära själv men de blir säkert i morgn. Gick även in på hm och köpte svart naglack. har målat fingrarna nu och de känns lite konstigt men de e nog en vane sak. Ska även måla tassarna svarta kommer bli såååå najs till mina partpjuks!

SKa aldeles strax pallra iväg mig till stallet och gotta mig. får se om min mö har med sig sin kamera kanske man får en bild eller två.

Nej nu ska ja allt byta om ringa Becks för att se vad hon har för sig.


Kommentarer
Wifey säger:

Om du ska ha partypjucks o svara becks-naglar får du fan börja parta också! och då menar jag PARTA. Inte det du gör. TITTAR PÅ. Lr stannar hemma. Morr

2010-05-05 | 00:15:55
Bloggadress: http://ohbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback