Projekt Benny!

Blev inte mkt ridet idag utan mest skritt och lösgörande, tant va stel li högervarvet så jobba lite mer med det. Anledningen till att det inte blev så mkt gjort var att min kära Linda Larsson ringde mig mitt i ridturen och vi tjöta på i evigheter och ja hade inget hedset med mig så de va bara att klämma fast luren mellan öra och axel.

Det skulle hända lite skoj saker på gården hemma. Sedan blev jag även tillfrågad om ja ville ridan in min prins benny. Svaret på den frågan tyckte jag va självkart så ja tackade ja och vi får se vad vi hittar på i sommar med busfröt! Ska bli himla skoj då ja antaligen kommer att ha rätt mycket tid över.

Blev tyvärr ina bilder idag på ponnisarna som sakt men i morgon ska vi hoppa, förmobligen om inte det rgnar eller det drar ut på tiden för mycket, och då kommer vi att filma sessan. kommer då att sätta ihopp en litten hoppfilm som ja självklart kommer att dela med mig med =)

Nej nu ska ja bara kolla en sak sedan blir de sängen för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback