Paus

tagit en liten paus i mitt pluggande, Sitter och drömmer mig till sommaren som jag hoppas kommer bli så bra den bara kanbli med tanken på omständigheterna.

längtar så tills jag och Lindus skall börja rida in benny bus! Det kommer bli massa skoj. Dock tror jag att jag kommer åka av några gånger. Han må va snäll men han är minst lika busig. Gud vad ja längtar!!!

Snart är det även norrköping horse show här uppe Becks skulle ha tävlat men de kommer hon inte göra nu pga att de har dumma avgifter och regler. kanske åker och tittar finns juh roliga utställare med =)

Nej nu blir de lite mat sedan återgå till mitt pluggeliplugg! Play

men som sakt, längtar till sommaren!

Bonusbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback