mumma!

Igår tog ja en snabbrunda nere på stan och de bara råkade hänga med mig ett par supersnygga klackar hem från Bianco. Dem är svarta och härligt somriga på 12 cm klack, me like!

åkte iväg till stallet och hjälte min kära Becks att stolpa om babbsans hage och min tant fick käka lite gräs idag med. Jag och Rebecca tog en runda bort mot volvo där vi rejsade ltie med tok ponnisarna vilket var mycket uppskattat.

idag ska jag ner på stan ( under mig ) och kolla om de finns porriga nätstrumpisar till Rebecca och själv ska ja införskaffa mig svart naglack!

Har även fått veta att en av mina tränare har gått bort! tråkigt att höra detta. Alla vi runtom viste att han hade stora problem men ingen gjorde ngt. R.I.P. Svenne!

Bonusbild - MostersTös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback