Kristi flygare dagen!

Ja idag hade jag jouren och eftersom jag va ensamen så fick ja åka 30 min tidgare. Söta mario hade dock redan fodrat alla fyrfotade vännder så de va bara att slänga ut dem i sina hagar. Hon hade vart där tidigt då de va tävlign för hennes del.

Det gick rätt smidigt att få ut alla inget stånk och stök. Fick dick en konstig värk i ryggen precis där love handelsen är fast bara på höger sida. undra vad ja har lyckats med?

Åkte hem efter att jag fodrat lunchen och åt lite mat samt plugga till tentan. Zita va bra trött så hon somna ganska fort. Fick ligga på en sittdyyna men den va lite liten så hennes rumpa åkte ut hela tiden. så himla söt och trött där hon låg.

Sedan började det självkart att ösregna när ja skulle ta in ponnisarna. Brukar aldrig båda gott när de är busväder men alla hästarna skötte sig exemplariskt. även dem som man trodde skulle gå på tårna men de gjorde dem inte. Askalasbra för mig =)

Hela eftermiddagen och kvällen ängnade jag åt att plugga men jag vill inte direkt påstå att jag blev något smartare. Suck...

Bonusbild - Kommer Alltid att finnas i en stor del av mitt hjärta! Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback