Jouren dag med min mö!

Ja då vart det upp tidigt idag med, flög iväg till stallet. Våran goa Marjo hade fodrat vilket va askalassnällt! Rebecka försvo sig men vad gör de hon kom lagom till att vi skulle börja släppa ut ponnisarna. Fick gjort hela jouren och så åkte rebecca hem för att äta och sova lite medans jag stannade kvar och tog lite ridbilder på Birthe och söta Wiliam.

Åkte även ja hem en snabbis för att vila mig sedan innan insläppet. Fick gjort det och sedan badade jag ponnin min och knoppade henne. blev så fin så! Hade med mig min canon och knäpte av lite bilder på sessan, Becksson knäpte även hon av några bilder på mig och tant, dock hade hon lite problem med focus men nybörjare så va de bra ändå. Jag knäpte även av en hel bunt av bilder på henne och babsan!

På något vis lyckades vi vara kvar där ända till kvällen och kvällsfodringen! Men vi hade en hiskeligt rolig dag =) Tack min mö!

Några Bonusbilder

såhär rena och fina var vi innan badet!

Och såhär fin blev vi av lite tvål och vatten!

Travisar kan också se ädla ut!

Rebecca ville ha en uppsutten bild ocheftersom ja inte kommer upp barbacka utan pall så tog ja hjälp. snäll häst!


Kommentarer
Jenka säger:

Fina bilder! du får allt ta o fota lillprinsen nån da med. kram.

2010-05-19 | 12:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback