Helgen som vart!

Hej har varit en dålig uppdatering av mig dena helgen då jag vart iväg till bästkusten och haft diverse trevligheter för mig.

Torsdag

Vart jag iväg till skolan och sedan åkte jag till stallet för att dona med tanten, fick sälskap av min underbara Rebecca. Hjälpte henne med att göra Tintin fin inför tävlingen som hon ska iväg på i morgon så de va massa skoj.

Åkte sedan ner mot Bästkusten och de som ni vet om tar ca gurka 4 timmar. Gick bra och köra inga större hinder på vägen och bra trafickanter.

Väl hemma så åkte jag föbi en sväng till garaget och hällsade på johan och Rasmus som donade med en bil åt en norrman som enligt mig inte kan handskas med pengar... eller a han gör de men på helt fel saker.

Sedan så vart jag hemma och prata lite med mamma och pappa vi beställde sedan lite god pizza och hade en trevlig kväll.

Fredag

Ja patrick åkte hem på morgonen då ja hade lite saker att fixa. Tog bland anant med min kära maria och vi drog ner till meddo och gottade oss en stund. Bäst va när hon brände rumpen sin! Vi drog en liten runda nere på stan och fick inhandlat diverse prylar.

Satt sedan hemma och pratade med min fantastiska mor och vi konstaterade lite olika saker. Hade inte riktigt förbväntat mig den reakionen som jag fick av henne men blev som sakt positivt överaskad så de va juh bra.

Mitt samtal med mamma gjorde att jag blev lite sen till våran grillkväll på Tjörn. Tog vart fall svarta faran och brumma iväg i ösregnet, passade på att ringa min fästmö Rebecca och fick lite pepptalk med henne vilket var gott TACK!!!!

Middan var tillsammans med Määägg och Råååååådas samt millan och johannes och självklart prinsen. Lagade en himla massa god mat.  Va så himla mätt att ja knapt kunde prata när vi hade ätit klart.

Blev även lite spelande under kvällen och det avnjöts tillsammans med enstor kall öl.

Lördag

Min fantastiska mor kom ut med min kavaj som ja inte hade med mig till tjörn Gjorde mig seadn iårdning inför vigseln mellan Pillan och Marcus. Fruktansvärt vacker vigsel. Festen bar sedan iväg till skärhams brygga, minns inte vad lokalen heter men den ligger mellan haddox och vatten. Det var hem himla rolig fest! Jag och prins gjorde en liten rolig sketch inför alla gäster tillsammans med Brudgummen. Folk höll på att dö av skratt när vi höll på där! Var himla roligt att höra ska se om jag kan hitta någon som spelade in det eller tog ett kort.

Söndag

Jag hjälpte min fina mamma i trädgården idag. vände upp och ner på hela landet för att så både det ena och det andra. Blev även lite tvätt som va klar. Va himla gott att vara ute i solen hela dagen och bara gotta sig. Lagade god lasagne som vi sedan avnjöt på altanen så himla soft!

Tro de eller ej men fick även tvättat pärlan idag. tog ett tag innan ja fatta att de va ett vax ja höll i handne och itna schampoo (A).

Styrde sedan mot eskilstuna. så himla mysigt att åka genom vårat land när solen skiner och allt runtom bröjar bli grönt och sökönt!

Träffa min älskade Rebecca i stallet. vi mös med våra ponnisar ganska länge och va inte hemma fören vid halv 12.


love Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback