går i 190...

Hej!

Nu går allt i 190 känns det som. Ylva var här och provred. lite vingligt men det blir man på tant om man inte är van vid hennes lätta hjälper. såg helt okej ut och Ylva verkade fastnat för tant redan innan hon åkte ner. Skoj för hon är den sådan där som man bara känner att de utstrålar kärlek och de är precis va min lilla sötnos behöver!

I morogn kommer vet ut och nu vill ja att alla håller tumar och tår för mig. blir någon gg på förmidagen och går hon igenom så åker hon redan på lördag =(. Måste juh säga att de känns faktist lessamt, det är trots allt min första häst och har fått gå igenom så mycket med henne. Inte nog med att det är första hästen det är även bästa vännen! Betvivlar dock inte att hon kommer att få de jätte bra hos Ylva utan de kommer bli så bra så. En helt fantastisk människa faktist.

Jag är även sjukt sugen på min vita stjärna! och vill de sig så blir det snart av! kanske om ja vågar...

Har även börjat att storstäda lägenheten inför sommaren! blir många påsar att slänga med papper och skit. badrummet luktar massa gott nu i vart fall och så är det bara de största rummet kvar...

Nej nu blir de vila och i morogn idiotskriva på hemtentamen och beskitnignen såklart!


Bonusbilder!



kommer Alltid finnas där i mitt hjärta!

härliga mysstunder i stallet sent på kvällarna med bästa hästen och bästa maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback