Fridag...

i går åkte jag som sakt upp till Stenungsund för att hälsa på mamma och Maria. Tog själkvkalrt med mig murveldjuret Zita som uppskattade tomten hema mycket då  de både fanns diverse pinnar, buskar och öppna ytor att ströva runt på.

JAg lagade goda pilgrimsmusslor till oss som vi mummsade i oss, zita fick en tomat som hon tyckte va mycket god! Mamma tyckte även att byrackan va härlig och rolig så dem lekte en hel del.

En trött zita följde sedan med mig hem till borås igen och snarka HELA natten!

Idag blir de samma sak fast jag och hon ska besöka ett stall så vi får se hur det går. Tänkte inte på hunden då utan dems om är i stallet när denna farliga hund kommer. Ska ev titta lite på Jörgenträninge som är. Tittar även ev förbi hos min härliga linda och benny.

Nej nu väntar lite frulle, hunden har redan vart ute med mig i regnet och busat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback