Fräckt!

Asså hur fräck får man lova att vara! Stod och skrev ut ett arbete som våran grupp hade gjort i skolan och så är det en bit att gå för att hämta utskriften. Men när ja kommer till det rummet så ser ja en annan "klasskompis" står och håller i mitt arbete och sitt egna, det strå klart och tydligt på vårat arbeta vilka som gjort de. följande händer

Jag - du det där är mitt arbete va...
Hon, tittar först på det och sitt - jaha är det?
Jag - ja det står där (jag pekar)
Hon - ja det ser juh lika dant ut som mitt (hennes hade en STOR bild på framsidan, det hade inte våran)
Jag - kan ja få det??
Hon, kommer på sig att jävlar de e uppenbart att hon snott de - öö aa aja här, bra jobbat! (går iväg lite stressat.)

Hur fan kan man göra något sådant? Ta andras arbetn vid skrivaren?! Helt jävla idiotiskt. som om det inte är tillräcklitg fräckt utan sedan även påstå att det är hennes. Jag menar hade det bara vart text hade man kunna säga så men nu är det en framsida med 5 namn och inget tillhör henne. SUCK!!! blir så sur


Kommentarer
Hörru säger:

tagga ner lite asså!

:)

2010-05-21 | 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback