Klapp på axeln

Ja som sakt klappar mig bara lite på axeln är inte riktigt klar än men har finlir på sista frågan samt fråga 6 kvar. Funderar dock på att göra dem i morgon på fm så läser jag bara de fårgona som ja har gjort nu sedan så är det SOMMARLOVA!!!! fy fasen va gott, ska faktist bli skönt att börja jobba.

Så min plan i morgon är att göra följande.

1.Gå upp tidigt för att skriva klart tentan och sedan åka och posta den!
2. Gå till banken och sätta in några kronor.
3. Åka till snusboa och hämta ut mit paket.
4. BADA och inviga sommaren med MINST 10 simtag, annars är de inget riktigt dopp!
5. Åka bort till Benny bus om uret inte säger för sent.
6. Göra ett studentkort till Maria

Håll tummarna för mig att jag blir klar med skiten!

Bonusbild - vill ha fredag kväll nu så ja kan pussa på min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback