Ge-kås....

Prinsen gick till jobbet i morse och jag gjorde en liten runda på stan. Fick införskaffat mig en ny telefon blev en sonyericsson w508. Hoppas på att de kommer gå att få tag på mig nu!

Gick sedan till My One fick köpt en hingskedja, skulle haft en grimma med men eftersom ja har beslutat mig att åka till Ge-kås i morgon så får ja köpa det där. Har inte vart där nere på snart ett år! Ska bli lite skoj att åka ner faktist. Kommer självklart att bli massa skit med hem men lite nödvändia saker med hoppas ja. Tycker det är skitskooj att åka ner dit det blir lixom som en liten utflykt.

Planen inför i mogron är inte så mkt mer. Jo juste ska sadla lillprinsen i mogron med. hoppas ja hinner med allt och även sova lite innan jobbet.

I veckan så kommer det även bli en fotografering med min modell och hennes prins! Ser fram emot de då de skulle bli av förra året men vi han aldrig. så i får blir de av! Lovar självklart att lägga utt slutresultatet från våran "footosesion".

Jo glömde nämna har åkt snutbil idag. kan inte säga varför och vart men ja de inget märkvärdigt faktist =)

Nu ska ja fortsätta att läsa lite bloggar och skriv min lilla köpa lista =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback