varmt!

Som ni märkt har ja inte bloggat mkt nu det senaste. dels att datorn vart lite seg och ja , vädret har varit helt fantastiskt varmt och gott. Helgen som var nu var ju sjlvkalrt de varmaste dagarna hitils och då jobbade jag självklart natt så sov fram till 2 för att sedan gå till jobbet kl 18 och jobba fram till 06. Så jag fick inte allt för mycket brun färg.

Jag var dremot på stranden och gottade mig i måndags innan allt oväde komin. Patrick och jag låg nere i kårevik och vi plockade med oss lite musslor med för att sedan på kvällen grilla dem och äta tillsammans med krabborna som han fiskat i helgen, kan medela att de va en mkt god kvllsmat!

Sedan kom ovädret öve stenungsund vi tog bilen och ställde oss vid havet och tittade på skådespelet och det var minst sakt mäktigt att se det svarta målen komma mot oss tillsammans med ljusspelet! Ösregnet kom även det och de bara väkte ner över oss. Nä värdet sedan hade lugnat sig lite så åkte v till våran msiga badlats Bastevik och badade i ösregnet massa mys och vartm vatten!

Sitter nu på jobbet men innan jag kom hit åkte jag till prins och fyllde lite vatten fort och möttes av två mkt trötta hästar. Benny låg helt utslagen på marken och satte sig enbart upp för att titta vem som kom sedan la han huvudet i knät på mig! sötnöten. Dansken stod ovan och vakade men han sov got han med då ja hörde söta snarkningar. När ja sedan skulle gå från dem så låg benny och drömde vilt bena spratla lite och han gnäggade lite med! Synd att ja har varken kamera eller mobil när man vill fånga dessa härliga moments!


Bonusbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback