Funderingar

Här sitter man då på jobber och inte gör man allt för mycket. Till helgen väntar 24 timmars jobb på 2 dygn alltså 12 timmars pass, ngt som är midre skoj men det skall la gå.

På lördag så står det longerin med sadel och nedragna stigbyglar av prins på schemat och det kommer att bli massor av bommar för att få igång allt =). längtar lite till att få pilla med han då ja tkr de e så himla skoj och han njuter och är riktigt avslappnad nu =). Sedan kommer jag nog inte att hinna med så mkt mer då jag börjar jobba 18.00-06.00

söndag ska jag upp på ryggen igen och nu åker grimman av och vi ska börja köra lite själva men fortfarande med Tessan på marken med mutor och "visa-vägen-hjälp". Skoj!!! Förhoppningsvis kommer jag att kunna ta mig ut i skogen snart själv, längtar så!

Usch klockan är bara 01.22 och ja längtar redan så efter min mjuka säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback