6 år - något att fira!

Idag för 6 årsedan så blev jag och min prins vi. Detta var att vi efter en middag hemma hos Patricks föräldrar tog oss en liten promenad. Min största tanke var att jahaja där rök mitt hår som jag lockat i 2h för att de småsnöade ute.

Vi gick ute på tjörn och bort ner mot Korevik och sedan bort upp mot Farmor. Så det blåste en härsans massa + allt de där snöandet!? Mitt hår var mer än plaskigt rakt när vi väl var framme. På Farmors uppfart så blev vi, VI!

För att fira denna dagen (vi firade varken 3,4 och 5) så hade jag med coaching av anna i telefon dragit upp två IKEA påsar med ved, filtar, mat, "bord" och massa andra tunga saker! Så fick vart fall lite hjälp av patrick när han mötte mig när jag hade 200 meter kvar att traska.

Dukade upp vart fall och gjorde brasan där uppe på kullen med utsikt över hela kyrkenorum och satt och mös en stund. Måste säga att de va fruktansvärt mysig!



Utsikten


Min duktning, Utomhusljus, bubbel, eld och kungskrabba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback