Vila

Ja prinsen har mestadel legat på rygg över lördag, söndag och måndag. Han skulle vila på lördag och så hoppat upp på han i söndags men då min han värkte och ja knapt kunde böja den så fick de bli bio för mig istället och prins fick blir lite tjock.

Åkte senare in på akuten för att kolla handen men de sa ipren och sömn löser de. Jaha måndag morgon de värker ännu mer!!! Aja tänkte trotsa handen och åkte till stallet va ganska mycket meck där så när ja ska leda dem såkallade snälla hästarna så går de på bakbena hela vägen in till stallet och käringarna springer i hagen brevid som idioter. Vilket resulterade i att ja blödde på andra handen och fick ännu mer ont i handen. Pojkarna fick bara mat och pussar för min han klarade inte av lyfta en 12 L hinkt så då tänkte ja att den klarar nog itne en vild buse på  lina.

Senare fick jag för mig att rensa garaget och stallskåpet lite. Blev en ikea påse till 3 hästar i mogron och något mindre skit. Ska även få iväg lite saker å tvätta så kanske man kan änvända de och inte bara låta de ligga och skräpa.

För övrigt har dagen varit rätt så seg har inte haft orken till något. Det har lixom vart segt i almänhet.

I morogn står det löshoppning på schemat och lilgrabben ska få ta några språng, vi får se hur det går. Sedan skall man även iväg till banken och fixa kanske vunnit några miljoner?! Skall även iväg till trehästar och donera lite.

Nej nu blir de sänegn för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback