oh no!

Ja i dag så va schemat fullt, gick upp klockan 0900 för att traska iväg till stallet kl 10. Tog in killarna och donade med prins, bar av till ridhuset där vi mötte upp "prinsen" och hans skötare vi bestämde att vi skulle rida ut på fredag tillsammans, skoj!

Sedan så blev det ett ridpass på 20 min vi skrittade och gjorde volter, han svara bra på allt och sedan så beslöt ja mig för att vi skulle trava lite, för att minska dragkraftenså trava vi från dörren. Gick kalasbra så vi tog några varv på volten med och mot dörren och sedan bytte vi varv och testa andra hållet med. Allt gick kalas och jag va super nöjd med hans/våran insats så vi red ut ur ridhuset och upp mot gården och vände och stanna utanför stalldörren. Han är super duktig och snabblärd vilket gör allt så himla roligt att jobba med han!

Blev sedan om möblering av hästar och hagar lite fort alla utom 2 skulle flyttas på ochvatten skulle fyllas på med. Chardonay och Benny tyckte att de va roligt och interesant att få komma in i en ny lite mr kupead hage och bralla runt lite.

Jag hade fått för mig att jag jobbade eftermiddag idag men efter ett samtal med patrick så konstaterade ja eller a han att ajg jobbade natt. Mindre kul attt ha gått upp kl 9 då. Åkte hem och duschade sedan ner till torget och hämta flaskor för att kunna utföra ett vattenprov och sedan fick ja även köpt ett par jeans.

Nu blir de till att sova en blund sedan bort till stallet täcka pojken och sedan åka och jobba. Vi får se vad morgondagen har att erbjuda!

Bonusbilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback