Natt!

gick upp i morse och vädret va helt tilltalande så jag rantade iväg till prinsen! Han blåste upp sig och skulle visa sig snygg för Ponnyn som jag bytte hage på, Han Faila rätt rejält då hon inte visa någon som helst uppmärksamhet för prins. Stackaren va helt förtvivlad.

Blev en låååång borstning på han idag och lite mys masage! Han stod bara och njöt av de hela. Vi red även idag en svänd i ridhuset. Började med två varv i båda hållen förbi dörren som inte va så läskig och sedan serpentiner. Många kringelikrokar och de går bättre och bättre. Ville testat om ja fick upp han i trav men nja de gick sådär han blev bara sur men ökade på skritten. Tror de blev så då han inte riktit har fattat de där än. Jobbade vidare sedan med lite halvhalter och halter gick suuuuper! stanna på stället och allt. Dock fick ja problem med gasen sedan. Ska försöka tvinga ut micka på silver på söndag så ska vi ut och röja lite tycker ja allt. lite mer fart framåt.

Eftersom jag jobbar natt idag så tänkte jag mig att ja skulle ta en liten tupplur nu. Men de  blir något mer inlägg idag senare.

Bonusbild!

Sötaste prinsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback