Mycket nöjd!

I går hade jag lovat med att lägga upp bilder på prins men de gick mindre bra som ni märkte. anledning? jo jag glömde datorn med bilderna hemma. Vilket gör det svårt att lägga upp men idag efter jobbet så lovar jag att de kommer att komma upp.

I går i vart fall så åkte jag till pojkarna efter jobbet och tog in båda för att sedan rida en sväng på prinsen. Satte upp en bom längs med väggen för att få lite gratis hjälp med halterna, som gick superbra jämfrt med sist. Vi fortsatte sedan med våra svngar och jösses vad fort denna hästen fattar! sis vi red så kunde han knapt svänga och nu bara allt släpte han sög på bettet lyssnade och svnängde. visst inget spektakulärt men en STOR skillnad från vad det hade vart ridpasset innan.

Snart skall man väll ven våga sig på att trava lite... bara han inte bralla för ja har ingen balans till de och kommer då få mig en mindre flygtur! Jag såg allt vad han kunde åstadkomma för smidiga röelser i hagen i tisdags och ja hade inte suttit kvar på dem inte! Innan jag börjar trava skall jag dock försöka få lite bättre koll på att bromsen funkar.

Bonusbild

Ett litet smakprov på de bilder jag fick, tyckte denna va lite smårolig då de ser ut som Chardonay (t.h.) skriker på Benny (t.v.) så högt att hans man fladrar.

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback