Ingvar Olsberg!

HaHaHa! Satt och kollade igenom mina gammla bilder som finns ute på nätet och vad hita jag inte då! jo en bild på mig och Ingvar! bilden r från 2006 och det är i Kungälv när han invigde en bilhall och verkstad som flera verkstäder i området var inbjudna till. Och eftersom pappsen driver Kungälvs bilplåstslageri så var vi bjudna dit på mingel.

Historian till kortet är lite festlig faktist. Jag och min far stod som alla andra där och lyssnade till Ingvars tal. Pappa fråga mig om jag inte vill ha en bild med han och tja jo varför inte. Jag fråga pappa om även han ville de men nja han tyckte de va lite pinsamt. Så då börjar vi gå mot Ingar, eller a trodde jag. Så frågar ja ingvar om det va okej varpå han ställde frågan vem ska ta bilden? Jag vände mig om och hoppades på att finna min pappa bakom mig men nej. Fick titta in i folkmassan och jo där stod han 10 m bort med en kamera i handen. Jag pekade lite genant mot pappa och svara han där bort.

låter kanske inte så skoj men aja jag har en bild med ingvar i vart fall!

Bonusbild

Kommentarer
Karin Petersson säger:

Tycker mycket om det du skrev! Mysigt att se lite sunda grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-12-02 | 18:44:02
Bloggadress: http://jade.se/reseguide/bangkok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback