idétorka!

USch vill skriva ngt på bloggen men nja kommer inte riktigt på vad ja ska bidra med! Har inte gjort något annat än jobbar i helgen då de är 12 h natt pass så sover man bor den andra hälften så de blir juh svårt att göra något.

Patrick överaskade mig i lördags och kom och väckte mig vilket jag blev väldigt glad över! Sedan åkte ja och han till pojkarna och gav dem vatten och hö. Mio hängde med oss och tjatrade hål i skallen på oss men hon när så söt så. Ska ta och lägga upp bilder på tösen när hon gör sina cirkuskonster på favorithästen silver.

i dag (måndag) kommer hovis kom ja på precis ja. suck ja då blir de att ta och gå upp tidigt iaf. Sedan blir de longering/tömkörning på tisdag kväll och en del plugg för min del i veckan då ja ska göra en hemtenta. Har ine fått ut papprena än (tkr skolan borde lägga ut materialet fotrate)!

Bonusbilder - lite random som redan finns på bloggen

Jag hade min skolbal 2007, jösses vad skoj de va!

Bästa "bror" förlorade ett vad och fick då sm "straff" rida, tror nog han allt tyckte de va skoj, Samma h äst som patrick red faktist. Fina Stjarni.

Härliga helger i Issaberg, detta får vi göra om!

Stenungsund största kräftskiva som nog inte blir av i år =(

Söta skitungen som växt till troll på kort tid <3

Bildsköna Aliss - saknar!

Bästa badturen med MostersTös och Blixten

Roligaste turen till Falsterbo 2010

Fina prinsen! som inte hoppar så bra... än

Kommentarer
CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!!! säger:

Jaha ja kanske det :) Har du egen häst föresten?

Jo då, det går bara bra med den lill* i magen :)

2010-08-16 | 11:17:18
Bloggadress: http://classys.blogg.se/
CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!!! säger:

Okej vad roligt :) Jag är gammal hästtjej å har haft egen häst, slutade för några år sedan men saknar det som fan! Underbara djur är vad dom är :)

Nej jag vet inte de än, får reda på det på lördag förhoppningsvis då vi ska göra ett ultraljud i 3D :)

2010-08-16 | 14:18:56
Bloggadress: http://classys.blogg.se/
Sara Jansson säger:

Fina bilder, och fin blogg :D

2010-08-16 | 21:10:09
Bloggadress: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Anna säger:

Hej. Har inte hört från dig på as länge. :( kan du komma till mig på fredag el? har inte hört något :S

2010-08-18 | 10:40:57
julia franzén säger:

älskar tränset som var på den svarta hästen, var tror du att man kan köpa ett sådant? =)

/julia

ps. skriv gärna i PM på bilddagboken, Apricum heter jag där! ds.

2010-08-28 | 17:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback