Hemska tanke...

Eftersom Benny har en märklig sjukdomshistorik bakom sig kan man nite riktigt hålla fingrarna borta från att söka på diverse sjukdommar som kan stämma med hans symtom. Har hittat några som sämmer rätt bra överens men det är en faktor som skiljer sig rejält och det är de där med att han faktist blivit bättre.

Allt jag läser är bara negativt, folk har avlivat sina älskade djur och eller inte hittat någron lösning och de har blivit promenad av allt. Men det är juh inte det jag vill utan jag vill kunna arbeta med han i framtiden. Ja jag vet att de kommer ta tid, jag måste ha tålamod och allt de där. rätt arbete för att få så bra förutsättningar som möjligt. Samtidigt som gnistan hela tiden tänds när jag själv ser att han blir bättre för varje träning ( eller är de inbillning?). Leif Sörensen som har tagit fram flertal ryttare till OS och även duktiga häster tycker att jag gör en otroligt bra jobb och att han tror på Benny. Detta värmer enormt myvket att få höra de från en sådan duktig ryttare och tränare. Men så läser man om alla sjukdommar som man hitta och man nästan dör inombords!

Vågar ja detta? Det är frågan som hela tiden kommer upp. Benny är något helt speciellt. man ser på han att han vill jobba, vill kämpa sig fram fast han inte alltid riktigt förstår hon där uppe på ryggen! Men han gör sitt ytersta. Är klok som om han minst va 15 år fast han precis har fyll 3!

Aja livet är inte alltid som man vill många bollar i luften och många ligger bra där, om de inte kommer ner med ngt vettigt... Imorgon, lr a idag, blir de två samtal en till vet och en till försäkringsbolaget lr kanske två till föräkringsbolaget så får vi se vad dem har att säga. Får ja de svar ja vill ha från förskringen så kör ja hela rejset. tyvärr så tror ja inte alltid på de som sägt.

Rätt flummig text märker ja men största tanken va nog att å skriva av sig lite, lätta på tankarna lixom...




Kommentarer
CLASSY - TÄVLING PÅGÅR! säger:

Tusen tack du, det känns verkligen underbart att vara gravid :)

Förstår inte riktigt vilken del du menar, den där jag skrivit min personliga text eller?

Kram

2010-08-13 | 09:23:58
Bloggadress: http://classys.blogg.se/
CLASSY - TÄVLING PÅGÅR! säger:

Rubriken ovanför varje inlägg eller på själva headern? :P haha

2010-08-14 | 01:53:35
Bloggadress: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback