Tävlingsdag

Ja som rubriken lyder så var jag iväg och tävla idag. det var bara en LB1 men alltid något skoj. Kom till stallet rätt tidift och fick badat min lerhög gjorde henne fin och klar ingör allt. va i så pass god tid att jag hade 1 1/2 timma dötid när jag var klar.

Åkte iväg och allt va rätt okej aliss va lite sprining men avslappnad på framridningen. Annat att säg när vi kom in på banan... Tänkte att jag skulle skritta runt för att hon skulle inse att inget va farligt där inne men när hon fick syn på att de va svarta gummiilister på två ställen så flög hon och sa bokstavligen att " den där svarta saken kommer att äta upp oss om ja inte flyr fort nu!!!!" hursom. Kunde ju lika bra rida nu när ja va inne på banan och började att traska runt. Insåg efter en stund att allt gick i ett jävla tempo! Dock så fort ja tog lite i henne blev hon assur och vägra gå rakt så vi traska på i ett jävla tempo. Va RIKTIGT nöjd över travöknigen snett igenom då vi sattsa 100% och jag satt kvar! Vi slutade på hela 53.45% ingen höjdarpoäng men målet var över 50 så de klara vi.

Som sakt ritten va inget att ha och tur i oturen så filmade vi inte ritten, hade vi gjort de så hade ni fått höra ett stort skratt hela tiden. Det smittade av sig även på dommaren som skrattade lite lätt.

Kanske kan fåtag på några bilder från dagens bravurer men de kommer inte idag isf.

Har en stor sak som gnager mig rätt mycket men vet inte vad ja ska göra. hur jag än ser på det så är det ett fruktansvärt stort svikande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback