Jaha!

Vädret va som sakt jätte fint, jag gjorde en liten runda på stan hitta två precenter som jag kommer att ge till två fantastiska människor inom en snar framtid.

Hitta en klännign som ja hoppas att jag kan göra om lite för att få till den ultimata klänningen men det vet man inte om de blir bra men.

Sedan så hände något med vädret det sket sig totalt! blev bra besviken då de mulna på och började regna av allt!!! Det regna i går räcker inte det!?

Åkte till stallet sedan men in kära Rebecca hade juh fixat ALLT åt mig! hon är en ängel. Spolade av alla ponnisar, min fick en heldusch då hon lagt en lerinpackning på hela kroppen. Babbsan fick gå i skritten lite och ja fördröjde tiden med att spola.

Nu sitter jag hemma igen och funderar om ja ska ta en tvätt lr damsuga...

Ha de bäst // C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback