Går Kväll...

Ja i går så blev de att jag blev hämtad av underbara Anna som körde mig till rebecca. Rebecca i sin tur blandade världens sämsta drink! ig på den hjärtat...

Sedan kom Linn och vi tog taxi in till Harrys där kvällen fortsatte i sitt tempo...

Kom fram till att de finns mycket konstigt folk i Eskilstuna och de bli ännu mer konstiga av alla % de häller i sig. Men även att Det är oftast utläningar som hälsar tillbaka. Typ om de går förbi en med annan härkomst än svensk som säger bara säger hej så är de inte alla som svarar. Eller snarare rätt garanterat att de helsvenska inte svarar utan ger en konstig blick medans vi med annan härkomst svarar.  Nu är detta ingen doktorand forskning som jag har utfört här utan vad jag kunde se i går och vad jag har haft för erfarenhet, men visst kan de stämma lite?

Idag skiner solen strålande fint och vi får hoppas att den gör de hela dagen idag och i morgon. Ska snart iväg till ponnin och rida lite. Blir bara finlir inför i morgon sedan blir det att göra iordnig alla saker som skall med oxå.

so long allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback