Bra Dag!

Ja solen sken hela dagen vilket var himla skönt! JAg begav mig till stallet och skulle rida på tanten. Hon fick gotta sig extra länge i solen idag och bara vara. Sedan blev det ett någorlunda bra pass på ridbanan, hon har en tendens att springa iväg när hon tycker att de blir jobbigt nu. Får hoppas att om de va som idag i morgon så kanske vi klarar oss över 50% vilker är mitt mål. Linda har lovat att filma om hon hinner med så då lovar jag att lägga in den här.

Nej idag har de inte hänt så mkt mer. Hemma väntar en tvätt som nog kommer att få vänta till i morgon. nu måste ja fixa alla papper inför i morgon så är de bara hästen som skal packas så e ja fit for fight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback