Ändrade planer!

Ja som sakt tyvärr fick min prins åka hem för att åka till käftist då han fick fruktansvärt ont idag. Tråkigt då vi hade lite planer men det får vi ta någon annan gång. Tandvärd är juh något som man inte kan stå ut med. Det hindrar så himla mycket. Tänk attt ha så ont att man inte kan äta lixom. Stackaren får hoppas att käftis kan hitta på ngt bra till han i morgon.

Eftersom prins åkte så blev det en liten ridtur barbacka på tanten idag tillsammans med Rebecca. Blev lite inslag i trav och en kalasprång i galopppen med. Tant tyckte nog att de va rätt skoj att få va först som hon ite vart på ett tag. inte lika skoj för mig uppe på dock!

Jag och Rebecca haden en låååångt pratstund om livets viktigaste och vi var mycket eniga om allt där! Dags att ta komando ;) eller vad säger du?

I morgon har Rebecca fått för sig att vi ska ut och att jag kommer va den som är mest boll men vi vet alla att min Becks kommer va mest boll....

Nej nu ska ja allt sussa kudden // C

Bonusbild! bara för att vi e så sjukt snygga!!


Kommentarer
Fästmö säger:

Du är boll! Och jaaa, vi borde va in charge! Jäkla tjockpotäter ........



Gaaaah

2010-04-23 | 02:02:25
Bloggadress: http://ohbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback