träning, tävling och lite till

Jaha. då har man vart slarvig igen men det får ni ta. Min förklaring till de korta uppehållet är faktist den fina solen som vart frame och gjort min näsa brun. Har vart riktigt härligt väder här hemma och ja har njutit för fulla muggar. Aliss har gott å solat rumpan hon med och få mummsa i sig de första gröna grässtråna.

Jag och Maria har vart bäst, min kära lilla golf gick sönder när vi va mitt ute i en skog och körde! mindre lyckat. Käre kristoffer hittade oss dock med lastbilen och vi fick åka till verkstaden och laga bilen. Många goa skratt kan ja lova att de bjöds på den kvällen.

Sedna har ja även legat i tränigen av min kossa =). Debuterade idag i LB0 vilket gick över förväntan bra. Fick även invigt min nya kavaj som va mkt skön att rida i.

Patrick har vart hemma sedan valborg och det har vart mkt mysigt. Valborg spenderade vi inne i stan tittade på chalmeristerna och sedan gick vi till la vacca och åt god mat. Vi har även vart iväg och fiskat lite dock utan resultat men det är väll sådan man får räkna med. Fiskanra har nog inte riktigt vaknat än.

Vädret har som sakt vart riktigt underbart och stora förhoppnigar om en bra sommar bara fortsätter stiga.

Allt är på sin topp nu och ja hoppas att de förbli där länge.

ha det bra allihoppa!



'
Tack för all Hjälp Maria. (L)


Kommentarer
Anonym säger:

vacker flicka=) eller vackra flickor=)

2009-05-04 | 15:42:00
Bloggadress: http://klingas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback