Söndag!

Ja ni! Idag så drog ja mig rätt så länge i sängen. Sedan hängde ja in all tvätt i garderoben och tog en ny tvätt. Sedan var de ut och klippa gräset för min del. Hade vart helt okej om den himla drivmotorn till skiten funka men nu gör den inte de så man måste putta på skiten som låser2 av 4 däck vilket inte är allt för lättsamt. Runt kom ja och klar blev ja för den delen med. Körde lite fortare än vanligt så de blev lite styra/konditions träning för mig eller vad man ska säga.

Sedna fort ja till stallet fixa allt som skulle göras. Fick proffshjälp av Mio att räkna bajsarna som även skulle plockas upp. Hon dirigerade mig till kärran och nåde mig om den inte hamna i då skällde de lilla kräket på mig! Sedan skulle MioBus hjälpa mig men då yrde de spån åt alla hål å kanter så hon fick hjälpa linda istället.

Åkte sedan hem pluggade 2 kapitel fysik. käkade massa god fläskfile med potatisgratäng mumma! Sedan lite mer plugg och så bar de av till stallet för att roppa in min tant och hon kom galopperandes! Lycka upp till tusen när hon kommer när man roppar. Hoppas att hon gör de i sommar med då de kommer ut på stora betet. tveksamt dock. Bytte hage för damen sedan tog ja her prins och lena på en promenad. Han va inte jätte sugen på att gå så han drog nästgan näsan i marken när vi gick bort från stallet. Sedan när vi vände då jävlar va han alert hem. Blev ex antal korigeringar av mig sedan så gick de någorlunda. Åkte sedan hem efter min promenad.

Tog några fler fyiktal men orkar värkligen inte måste göra några till men får se hur de blir men den saken?!

I morgon ska ja besöka salongen och även ringa kommun och lite andra småärenden.

Ha de så bra tills dess. Kram // Tinka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback