Härliga väder!

Tjong!

Ja då va den härliga solen tillbaka idag vilket är underbart.

Min dag idag började med att jag släppte ut min lilla fis på en liten grön än då hon får beta in sig innan sommarsläppet som blir den första juni. Ska bli så himla kul när alla hästarna ska få gå tillsammans och leka gärnet. Efter de så kom Johan som ja skulle ha lektion för, dem skötte sig bra och vi kämpade med att få ner henne i lång och låg.

Sedan efter den lektionen var de dags att fixa allt annat i stallet. Fick se våran inneboende i stallet (en råtta) som alla set utom ja, men idag fick ja se en glimt av h*n. Tog mig sedn en promenad med Errol som jag är barnvakt åt och pormenixade bort till Inlag backen och tillbaka.

Åkte sedan hem och tog ut mammas tvätt för att stoppa in min vita tvätt och fortsatte sedan städa min garderob. De kan ja lova att de behövdes. Rensade på en massa kläder som ja inte använder eller som ja måste sy in. Har bland annat två stycken klänningar som ja ska sy om så de tgo ja ut. Så nu är min garderob snygg och fin igen. Ska nog komplitera den med ytterligare en klä'nning idag som ja hittade på MQ. Så himla söt vit ballongklänning. me love!

Ska snart åka till stallet och flytta min fjant till sin vanliga folla så hon inte äter ihjäl sig på de gröna sedan så blir de ner till torget och lämmna in förra månadens tidsschema. Efter de så blir de hem och änga tvätt och plugga fysik.



Kommentarer
Anonym säger:

dutig flicka

2009-05-04 | 15:40:24
Bloggadress: http://klingas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback