Typiskt!

Ja har idag försökt att få tag på denna lilla tant men de gick inte så bra. Däremot fick ja tag på en annan tjej idag som ska hjälpa mig med en sak på lördag. Ska bli oerhört skoj!!

Lovar att visa bilder när jag är klar med mina små projekt.

Idag har ja försökt att få min kärra lilla hästs hage platt. De va inte de lättaste arbetet vill ja lova!? Eftersom ja har en grävling korsad med häst så har ja en jädra massa vattenpölar på en väldigt liten yta och madam är för fin för att gå i dem! Så mitt stora projekt var att få en ränna ner till diket som ja lyckades fylla med hagvatten! Sedan så var mitt projekt största vattenpölen men den va så djup och så var de så myckt is i så de va omöjligt att gräva ett dike ut ur den. Får helt enkelt förska när de har töat lite mer.

För skam den som ger sig.

I morgon ska ja ringa barn och fritids någoting nåtong, dem som har hand om vikarieanställda inom barnomsorgen och kolla om det finns något jobb för mig! Så himla typsikt då de alltid finns dem dagarna jag inte kan tisdagar och onsdagar så klart. De har dock lovat att ringa de andra dagarna om de kommer upp något.

Har fått tillbaka min jobbiga slääääjm hosta, USCH hatar den. De är en iriterande hosta som aldrig ger med sig!!! Blir tokig. jag som vart host fri nu i några veckor så ska dem komma tillbaka och va envis. Gissar att det är min lott här i livet.

BARA 4 veckor kvar till GBG Horse Show vilket ska bli fantastiskt skoj. Kommer antagligen göra några köp men har lovat mig själv att ja inte ska köpa mycket. Den har man hört förr!!! Ska vart fall bli super skoj och titta på all dressyr. Har biljetter till både torsdag och fredag.

dags å sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback