Med en ny Bloggmamma!

Hej allesammans!

Här sitter ja nu mitt i mörka Rönnäng och har precis hjälpt patrick söta mor med att skapa sin första blogg. Hon är superduktig fast vi båda stöter på en del problem som har med bilder att göra! (jeanettestrom.blogg.se)

Själv har ja försök att få bukt med min framsida hur den ser ut men det enda ja har ändrtat på är bilden där uppe! lite nöjd är ja allt men ja skulle dock vilja ändra den vita texten men vet inte till vilken färg så ja väntar lite med det.

För övrigt har ja vart med patrick på nyår. Vi firade hos Linus och pungen där även millan, johannes samt min lilla maria var med. Vi firade inte ngt så högt å ljudligt om inte spelen skal räknas utan hade en mkt trevlig hemma kväll med massa god mat och spel.

Min söta lilla patrick har lagt sig för kvällen och ja känner att ja snart skall göra honom sällskap då ja börjar känna av min hals lite mer!? Vill att denna himla förkylning skall ge dig snart för ja orkar inte mer!!!

God natt på er alla där ute så hörs vi snart i dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback