Ensamen igen!

Ja då satt man har aldeles ensmanen igen. Sötaste killen på jorden har nu åkt till växjö igen och jag får stanna hemma hos mig. Det har vart en jätte härligt tid som han va hemma över jul och de bjöds på många härliga stunder med mycket skratt och kärlek!?

Bäst var han idag när han skulle köra om mig och jva ca typ 110% säker på att han skulle grimasera mot mig som han alltdid gör! Tror ni inte då han slänger iväg världens sötaste slängkyss till mig!!! Gissa om han gjorde min dag, man kan inget annat än älska denna varelse, även om han fiser ibland! Kan man tänka sig att det är över 4 år nu som det var Carolina (hjärta) Patrick. Ångrar inte en sekund av det!

Camilla och Jeanette har suttit och pillat en himla massa med sina bloggar så att de blivit fina och danna så nu är ja med rätt sugen på detta men hacken är juh att ja är värdelös på dethela och int ekan något men vi får se vad ja lyckas åsdadkomma!

Satt även nyss och skulle rensa lite i min dator där ja hittade massa gamla word document och där bland alla hittade ja denna fina dikten som ja vill dela med mig med.

Om du faller så ska jag fånga dig.
Om du går vilse så ska jag vara din stig tillbaka.
Om du blir omringad av mörker så ska jag vara ditt ljus.
Om du behöver tid så ska jag vänta.
Om du blir less på livet och vill ge upp
så ska jag fylla det med glädje igen och få dig att le.
Om du hamnar i en regnskur
så ska jag stå vid din sida och hålla upp ett paraply över oss.
Om du blir omringad av demoner
så ska jag vara ängeln som räddar dig.
Om du känner dig ensam där du går
så titta bara bredvid dig
där jag alltid står..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback