Semester!?

Nej de va en mycket stor lögn. Jag har jobbat nu i sommar hela tiden fast de kan man med ta med en nypa salt förstås, vart fall. Jag har jobbar skift hela sommaren på borealis och de stackars soliga dagarna som har visat sig har ja försökt att få färg. Dock va dessa dagar få och min hud har nu mera samma härliga lysande vita färg som ett A4. Det jag vill komma fram till är att jag inte har bloggat något eftersom jag har vart densom jobbar när resten haft semester. Har la hunnit med ett eller två blogginlägg men vad är de lixom?

Nu när skolan börjar så kommer jag garanterat att blogg oftare och flitigare. Ja för skolan börjar jag dock vet jag inte rilktigt hur när och vart, men jag börjar. Knepigt de där. För en plats har ja, jag är bra lite för åpen.

Planen ser ut på följande sätt.

Jag åker ner söndag kväll den 23 till växjö och den 24 är den obilgatoriska upproppet där det är meningen att jag skall komma och vara för att få en plats som någon har dumpat för en annan utbildning. Sedan får jag ( om jag får bestämma) en plats vilket kommer att göra mig överlycklig!!! Problemet då blir bara att jag kommer att få en mkt hektisk vecka med att leta lägenhet och flytta min lilla kossa. För helgen som kommer efter de 28-30 innebär att halva växjö kommer till mig och vi ska iväg på årest störta krftskiva (300 pers).

Men nu är de juh oftast så att mina planer itne går så bra så jag har en Plan B!
Jag åker till växjö och inser att ja inte fått någon plats, med gråten i halsen åker jag hem igen och packar allt som ska packas och åker dagen därpå vidare till eskilstuna tar mina nycklar till lägenheten och börjar möblera mig. För i eskilstuna har jag redan skolplats och allt det där men de är som sakt till växjö som jag vill komma. Så förhoppningsvis så kommer ja inte behöva ha min plan b.

Sjävklart finns det mer MEN bland annat att även om jag börjar i eskilstuna och någa veckor går så kan jag fortfarande få en plats i växjö. Så jag kan fortfarande komma in där men jag kommer då har rest halva jorde runt känns det som!

Nog prat om detta. Fishästen går bra, som alldrig förr faktist och det är jag mycket glad för! Var meningen att vi skulle starta i helgen som va men blev bortlottad, typiskt!

Har haft en del härlig utgång i sommar med med mycket dans och party samt lååånga promenader hem. Va själkvlart och parta på tjörn runt. träffa ENORMT mkt folk, men det var sjukt skoj det med. Roligt att se hur endel förändras när de får några % i kroppen! haha

Nej nu tror jag allt att ja ska ta mig ltie glass och titta på lite tv innan jag slumrar gott i min säng.

Sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback