Okej mindre bra!

Ja som sakt de gick juh mindre bra för mitt bloggande men men. Får usäkta mig att jag har haft sjukt mycket att göra. Ja ja!

Nu sitter ja i växjö och ugglar väntar att patrick och manne ska sluta sedan blir de lite mat och efter de så åker jag hem... tyvärr...

Veckan som kommer va nu kommer jag att börja flytta till eskilstuna. Prata precis med manne med och han har juh flickvänn där uppe så de kan nog bli några turer dit upp för min lilla patrick. Kanske inte är så dumt i alla fall.

Får la erkänna att det är lite skrämmande men men så är det. skall man utvecklas och växa så bör man nog kunna ta de där klivet ut. De ska ja nog klara. Jag måste klara detta! Mitt kall här i livet (känns de som) är att hjälpa. Kan jag inte hjälpa djur som ja så mycket brinner för så är de oss människor jag vill ta hand om och främst hjälpa! Det är som om jag finner en inre glädje och ro när jag vet att man kasnke inte hr hjälpt så mycket men gjort lite för att någon skall känna sig lite bättre. Att hjälpa en individ att komma på rätt spår och få de bättre är även det en inre lycka, en glädje som sprider och vara i hela kroppen!!!

Nej nu jävlar får ja ta mig i kragen de här SKA bli kul de bra måste de. ha en hel klass som har samma ambitioner som jag. Hjälpa andra! Klart jag hittar NÅGON att prata med, men och andra sidan skulle jag inte göra de har ja vart fall tanten där min pärla som ALLTID ställer upp!!!

Nej nu är de sakt jag har inset hem och packa flytta och bon om i veckan och så bli de en helt fantastisk kräftskiva i helgen med en massa härligt folk och försts min prins som ser fram emot denna skiva något mer än jag tror jag. Det gör inget för de blir en kalas bra skiva. De vet jag!!!

lovar att skärpa mig med att skriva bättre!!!

kisses and love// T i n k a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback