400

JIPPI!!!! Bättre sommar än denna kunde det inte bli. Gillar redan min chef som ja aldrig träffat men han verkar super go! Det här blir nog kalas bra ska ni se.

Va och skodde Aliss idag ute på orust. Jag körde och pappa skulle sittta tyst brevid men de gick la sådär han skulle som vanligt invända om allt å alla. men de gick bra. han och hovis tjötade en jädra massa så både ja å aliss blev trötta i öronen eftre en stund.

I morgon så hoppas vi på fint väder, tänkte ja skulle rida i padocken lite och mjuka upp tanten. Sedan blir det pluggande för hela salnten.

Ska även jobba i mrogn på Getskärs dagis bläckfisken mellan 8-16. Får se hur de går.

Nej gott folk nu ska ja få mig min skönhetssöm för de behöver detta träsktroll sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback