Växjö!

Hej!
För ovanlighetens skull åkte ja ner till växjö redan på torsdag kväll. vilket var super mysigt. Jag fick en smarrig pizza när ja kom ner och sedan var de en massa mys hela kvällen, som tyvärr inte vara så länge för patrick skulle sova kudden för han hade skola dagen efter. Jag satt uppe som vanligt sent och glodde på dumburken.

På Fredagen knallade sötnosen iväg till skolan i UNiFORM!!! Grr han e bara så fruktansvärt himla sjukt snygg i den (A) hehe. Jag tänkte att ja skulle gröa mig lite fin och locka håret. Det gick skit bra tills ja lyckades bränna mig på min "stora" biseps (staving?!) så nu har ja ett fint vackert köttsår som ser ut som någin har fimpat på mig. KUL!

Sedan när raringen kom hem från skolan så åt vi även lite mat tillsamans med hans kompis som va massa trevlig. Vi tog även en liten promenix bort till äffären och köpte lite gottor och mat för morgondagen.

i affären träffade vi gurra som vi liftade med hem och som även han skulle gå hem till viktor för att titta på idol. Undra om de va viktor han hette som vi gick till, o undra om de va gurra vi träffa i affären. jaja sak samma ja känner igen dem de e bara namnen som ja har sjukt svårt för =).

kl. 20.00 så Satt ganska mkt testestoron hemma hos vad-han-nu-hette och kikade på idol! Men någon timma senare och lite mer träsmak i rumpan så gick jaoch patrick hem för att titta på -hmm va hette den där filmen nu då?!- känner att mitt minne för namn idag inte var det bästa. Filmen handlade vart fall om några som va i krig och hade en jobbig skrikig ledare och om en mkt efterbliven stackare som inte hade så lätt för sig. PAtrick trodde ja skulle rata filmen men de gjorde ja inte. den va helt okej!

I lördags lärde jag mig att hata mrsvensson.se. så himla beroendeframkallande och så himla dålig stil dem kör med när man väl vinner! Vart all så satt ja och äklsinge och inte gjorde allt frö många knop. Eller snarare jo jag strostädade hela hans lägenhet och han tog då snällt disken. Sedan kanllade vi iväg till ica igen för att handla lite tacco som vi skulle mummsa på framför tv. Efter de så tittade vi på mamma mia som ja tkr va värdelös! such! nä ingen film för mig men nu har ja vart fall sett den!

Så vart det helt plötsligt söndag! usch denna dagen kommer allt för fort inpå när man är nere i växjö! Både ja och patrick tog och slappa ganska mkt framför tvn, prata lite och mös. Sedan så körde han och jimmy mig till stationen och ja tog tåget hem. Min vanliga tur var med mig och ja hamnade brevid, nej förlåt snarare under världen tjokaste kille som hade sitt säte brevid mig och han skulle hela vägen från alvesta till gbg. suck!

idag (måndag) åkte ja och hämta ut mitt paket på posten som ja inte hade en susning om vad de kunde vara men de va mina kära genomskinliga blikers till min gt!!! woooow va glad ja blev. Åkte till pappa så satte ja på dem och bilen blev SÅÅÅÅ mkt snyggare. Okej kankes inte så mkt men bra mkt finare med dem än med några gräsligt fula oragna! Åkte sedan in till stan en snabbis och fixade lite så ett supersnyggt schabrak men ja va för snål, blev bara ett par tyglar.

Red sedan min lilla fis som va på lite högervarvsbråkhumör. super kul. så under ridningen så lyckades mitt  "brännmärke" gå upp så de började blöda! skönt!

Å nu sitter ja här och ser fram emot morgondagen då ja ska fixa o dona en massa.

hoppas på några nya bilder på mig och fisen. hoppas alla har de bra där ute

kram Carolina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback