DM!

Hej hej

Är grymt nervös inför söndagens tävling redan. Sitter och råpluggar progremet! Jag ska ta två sista lektioner med linda på fredag och lördag. får se hur de går. Jag är nöjd bara ja kommer in på banan och kan rida igenom programet utan något dummande ellelanåt. =)

Maria har åkt till Grekland och ligger där o glassar så ja är barnvakt  åt lilla Errkan. Redn han i går och de e STOR skillnad på honom o min lilla fis. men han hade en härlig galopp fast han inte riktigt lyssnade.

Sitter för tillfället och funderar på om man skulle ta och lastträna idag så att man inte står där på tävlingsdagen och inte kan komma iväg!? de hade inte vart jätte skoj. Om man kanske skulle åka till nettan och träningsrida där? hmm de låter lite lockande. hade faktist vart massa skoj. men ja har ingen bil med dragkrok den har pappa. :S får se hur ja gör.

ska nog bege mig till stallet nu i vart fall. sedan ska ja avsluta min sökning idag hade ja tänkt.


Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback