sprättning av kola anna samt välgörenhet.

Häromdagen köpte ja mig en till ipod som ja kan ha när ja rider. Valde därför även att köpa red edition vilket står för att en viss summa av pengarna går till aids och hiv smittade i afrika. Så jag har gjot en god gärning. Ipoden för övrigt va superliten och jätte fin o bra. Sedan har ja även köpt pepparkakor som för varje sålt paket doneras 3 kr till rädda barnen om ja inte minns fel. Fick då bli ett litet pepparkakspaket med =)

När min kära mor skulle köra mig till stallet idag så mötte vi en gånde stjräna på vägen vilket visade sig vara en lite borsprungen vovve. Tittade på halsbandet och fick ringt ägaren. Det var en stackare som hade psrungit bort ända från spekerdö och bort till promille vägen. Han fick hoppa in i bilen och värma sig medans vi vätnade på ägaren. VIrade in lilevoffsingen i en filt med och mös lite.

Har idag även tagit tag i mitt projekt att sy om min Koala anna klänning. Den är/ var "resorig" upptill över bysten vilket kan va lite knepigt på mig så ja har suttit och sprättat upp varende jävla söm tog typ 3 timmar sedan upptäckte ja att man kunde dra på ett speciellt sett så de tog mig knapt 1 min. jääääätte smart carolina. Vart fall klänning ska få en vanlig "trekantskärning" upptil så de kommer nog bli massa bra men ska bara få tag på lite provtyg som man kan mäta med oxå.

Har även skrivit klart mitt cv och personliga brav. Nu är det bata kontrolläsning kvar och den ska söta Janette få göra.

Fick även mitt brottsregister från polisen idag som ska lämnas in på komun.

Blev bjuden på jobbfest på onsdag med. ska bli massa skoj och få träffa alla igen. Det var ett tag sedan som sakt. Men men.

I morong (onsdag) så ska ja och maria hoppa igen. vilket ja ser fram emot massor. Gick så himla bra sista så ja hoppas att det går minst lika bra idag.'

Här kommer lite bilder på klännignes olika stadier.



Plus bonusbilder på mitt nya hår



Kommentarer
JossaN säger:

"Fick även mitt brottsregister från polisen idag som ska lämnas in på komun." HAHA vafan Carro de låter som om du e värsta kriminell =P fast iofs..vårat "Hoppande" vid "Gräsmattan" va ju inte så lagligt dirr =P. Do you remember granen i Runda Skogen? ;)

2008-11-27 | 13:23:24
Bloggadress: http://likeadream.blogg.se/
carolina säger:

hahah klart som fasen ja kommer ihåg de... haha.. ja du jösses den granen haha!!! fatta vad som ahde hänt ananrs =S oups!

2008-12-01 | 00:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback